Krzysztof Zając

740 skarg do rzecznika konsumentów. Oferty na wyprzedażach muszą być zgodne z prawdą

740 skarg do rzecznika konsumentów. Oferty na wyprzedażach muszą być zgodne z prawdą
Krzysztof Zając

W grudniu nastąpił wysyp skarg do Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Towar bez wad możemy oddać w sklepie tylko za zgodą sprzedawcy.

Tylko w grudniu, do biura Anny Mlostoń-Olszewskiej, Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Łodzi, zgłosiło się 740 osób, znacznie więcej niż zwykle, z prośbą o poradę, interwencję lub wystąpienie do sprzedawcy, który nie chciał uznać reklamacji.

Łodzianie największe problemy mieli z zakupami przez internet lub poza sklepem, np. w czasie prezentacji w hotelu.

W artykule przeczytasz:

  • Rady rzecznika konsumentów
  • Na co musimy zwracać uwagę przy zakupach
  • Kiedy klient ma rację
Pozostało jeszcze 79% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Krzysztof Zając

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2025 Polska Press Sp. z o.o.

Dokonywanie zwielokrotnień w celu eksploracji tekstu i danych, w tym systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z niniejszej strony internetowej, w tym ze znajdujących się na niej publikacji, przy użyciu oprogramowania lub innego zautomatyzowanego systemu („screen scraping”/„web scraping”) lub w inny sposób, w szczególności do szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez wyraźnej zgody Polska Press Sp. z o.o. w Warszawie jest niedozwolone. Zastrzeżenie to nie ma zastosowania do sytuacji, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Szczegółowe informacje na temat zastrzeżenia dostępne są tutaj.