
W grudniu nastąpił wysyp skarg do Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Towar bez wad możemy oddać w sklepie tylko za zgodą sprzedawcy.
Tylko w grudniu, do biura Anny Mlostoń-Olszewskiej, Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Łodzi, zgłosiło się 740 osób, znacznie więcej niż zwykle, z prośbą o poradę, interwencję lub wystąpienie do sprzedawcy, który nie chciał uznać reklamacji.
Łodzianie największe problemy mieli z zakupami przez internet lub poza sklepem, np. w czasie prezentacji w hotelu.
W artykule przeczytasz:
- Rady rzecznika konsumentów
- Na co musimy zwracać uwagę przy zakupach
- Kiedy klient ma rację
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień