Agnieszka Kamińska

Bartosz Czupryk: „Jestem Polakiem” nabrało nowego brzmienia

Bartosz Czupryk: „Jestem Polakiem” nabrało nowego brzmienia Fot. materiały prasowe
Agnieszka Kamińska

Z Bartoszem Czuprykiem, specjalistą od marketingu politycznego i kreowania wizerunku, rozmawia 
Agnieszka Kamińska.

Z badania Open Research dowiadujemy się, że wzrasta patriotyzm konsumencki Polaków. Już 
7 na 10 kupujących deklaruje, że polskie pochodzenie produktu jest wystarczającą zachętą do jego zakupu. Z czego to wynika?

Z silnej potrzeby przynależności społecznej. Taki stan rzeczy wymusza sytuacja w naszym kraju, ale też szerzej - w całej Europie.

Pozostało jeszcze 89% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Agnieszka Kamińska

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.