Tatiana Biela

Nie ma chętnych na Miasteczko Multimedialne, a obiekty mogą nie przetrzymać kolejnej zimy

Obecnie syndyk zatrudnia siedmiu pracowników. Dbają między innymi o funkcjonowanie  jednej z lepszych w kraju serwerowni Fot. Wojciech Matusik Obecnie syndyk zatrudnia siedmiu pracowników. Dbają między innymi o funkcjonowanie jednej z lepszych w kraju serwerowni
Tatiana Biela

Prawdopodobnie do końca kwietnia Rada Wierzycieli MMC Brainville zadecyduje o formie przetargu na sprzedaż Miasteczka Multimedialnego. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, przewodnicząca Radzie, będzie wnioskować o przetarg sądowy.

Witold Kadłuczka, syndyk masy upadłościowej MMC Brainville nie kryje, że Radę Wierzycieli czeka ciężkie zadanie.

- Na razie zainteresowanie sprzedażą Miasteczka, zarówno w całości, jak i w częściach jest znikome - mówi.

Rada Wierzycieli, której przewodniczy PARP chce, by pierwszy przetarg dotyczył sprzedaży całego przedsiębiorstwa.

Jeśli się nie powiedzie, trzeba zdecydować o innej sprzedaży sprzętu i nieruchomości.

- Jeszcze w tym miesiącu Rada Wierzycieli zdecyduje o formie tego przetargu - informuje Kadłuczka i dodaje, że jeśli członkowie Rady zdecydują o wyborze przetargu w drodze sądowej, to sprawa trafi na wokandę nie wcześniej niż w połowie czerwca.

Czytaj więcej, a dowiesz się kto kupi Dolinę Krzemową? Krzysztof Pawłowski, twórca idei Miasteczka Multimedialnego, uważa zakup MMC Brainville dla potrzeb Urzędu Miasta Nowego Sącza za dobry pomysł. Co mówi?

Pozostało jeszcze 76% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 12,30 zł co 5 dni.

    już od
    12,30
    /5 dni
Tatiana Biela

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.gazetakrakowska.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2020 Polska Press Sp. z o.o.