![- Zależy nam, aby nasi klienci byli obsługiwani w komfortowych warunkach, kompetentnie i z uśmiechem – powiedział na uroczystości otwarcia BOK-u Henryk](https://d-pt.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/1b/69/5dcc032de3781_o,size,1088x550,opt,w,q,71,h,0213f0.jpg)
W środę 13 listopada w Łodzi otwarte zostało największe w Polsce Biuro Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny, gdzie klienci indywidualni mogą załatwić wszystkie sprawy związane z korzystaniem z gazu. Nowa placówka łódzkiej gazowni mieści się przy ul. Składowej 35, w biurowcu "Nowa Fabryczna", od strony Dworca Fabrycznego.
Klienci mają do dyspozycji 18 nowoczesnych stanowisk do obsługi klientów, elektroniczny system kolejkowy, stanowisko do szybkiej obsługi i wygodną poczekalnię. Wszystko to mieści się na 360 metrach kwadratowych.
Łódzkie Biuro Obsługi Klienta jest 43 zmodernizowanym BOK-iem w kraju; cały projekt modernizacji ma potrwać do końca 2021 roku i objąć wszystkie placówki PGNiG Obrót Detaliczny.
Czytaj dalej, by dowiedzieć się, co zmieniło się w BOK
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień