Sława

Czytaj dalej
Fot. Andrzej Banas / Polska Press
ks. Jacek Siepsiak SJ

Sława

ks. Jacek Siepsiak SJ

Sława nęci, ale i sławnych lud potrzebuje. Od starożytnych herosów, przez wielkich wodzów, rycerzy, świętych, artystów, naukowców, rewolucjonistów, aktorki i sportowców po celebrytów znanych z tego, że są znani, zbiorowa wyobraźnia była przez nich rozpalana i ukierunkowywana. Sławni mają wpływ m.in. na preferencje zakupowe. Ale nie tylko…

Są sławy, otoczone sztabem pijarowców dbających o każdy ich gest i słowo. Wszystko jest marketingowo wykreowane. Wielkie pieniądze są inwestowane w wizerunek.

Iga Świątek stoi przed problemem zagospodarowania sławy. Nie tylko musi zdecydować, czy zmienić swój team (który ją zna i pomógł jej w zwycięstwie) na nową ekipę (droższą, bo bardziej znaną i przez to otwierającą więcej możliwości). Musi też zmierzyć się z popularnością, z siłą możliwości, jakie ona daje.

Może wybrać wspomnianą drogę „laleczki” schlebiającej tłumom tak, by reklamodawcy nie odpłynęli. A może też wykorzystać ten szczególny czas, gdy jej głos odbija się szerokim echem w mediach, do czegoś zgoła innego…

Pozostało jeszcze 61% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
ks. Jacek Siepsiak SJ

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.