Światowe Dni Młodzieży 2016. Całodobowa infolinia dla pielgrzymów

Czytaj dalej
Fot. Adam Wojnar
(GEG)

Światowe Dni Młodzieży 2016. Całodobowa infolinia dla pielgrzymów

(GEG)

Światowe Dni Młodzieży 2016. Urząd Miasta szuka firm, które uruchomią całodobowe call-center w Krakowie i w przyszłym roku będą je obsługiwać przez kilka miesięcy.

Światowe Dni Młodzieży 2016

To inicjatywa związana ze Światowymi Dniami Młodzieży. Bezpłatna infolinia ułatwi pielgrzymom dotarcie do miasta i poruszanie się po nim w czasie, gdy pod Wawelem będzie przebywać nawet 2 - 3 mln pielgrzymów.

Infolinia ma działać w przyszłym roku - od 1 maja do 1 września, siedem dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Informacje o Krakowie będą przekazywane turystom telefonicznie, przez internet oraz za pomocą SMS-ów, także w językach obcych, m.in. po angielsku i hiszpańsku.

Autor: Joanna Urbaniec

Na razie nie wiadomo, jak wiele osób znajdzie zatrudnienie w nowym centrum. To od firmy, który wygra przetarg na jego utworzenie i prowadzenie, będzie zależeć obsada personalna. Być może na początku nie będzie zbyt liczna, bo największej liczby zapytań trzeba się spodziewać tuż przed rozpoczęciem ŚDM i w trakcie ich trwania.

Na razie miasto oczekuje na zgłoszenia firm chętnych do współpracy w tym zakresie. W pierwszej kolejności prowadzone będą rozmowy dotyczące możliwości technicznych i propozycji funkcjonowania call-center, a także koniecznych do poniesienia kosztów. Dopiero po spotkaniach konsultacyjnych, które planowane są na pierwszą połowę września, urzędnicy przygotują warunki właściwego przetargu na utworzenie i obsługę call-center.

Światowe Dni Młodzieży odbędą się w Krakowie pod koniec lipca przyszłego roku. Wtedy pod Wawelem może się pojawić nawet 2 - 3 mln pielgrzymów chcących spotkać się z papieżem Franciszkiem.

(GEG)

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.