Tak możesz złożyć reklamację na nieudane wczasy
Na złożenie reklamacji mamy aż trzy lata od powrotu z wakacji. Wyjaśniamy m.in. czego możemy żądać od biura podróży i jak oszacować swoje roszczenia.
W momencie pojawienia się nieprawidłowości w wykonaniu umowy (np. przydzielenie do pokoju o niższym standardzie,) powinniśmy niezwłocznie zawiadomić organizatora o zaistniałej sytuacji.
- Najlepiej jeżeli zachowamy dowód takiego zgłoszenia na piśmie: wyślemy maila bądź poprosimy przedstawiciela organizatora o pisemne potwierdzenie zgłoszenia nieprawidłowości - podpowiadają w Europejskim Centrum Konsumenckim.
W momencie pojawienia się nieprawidłowości w wykonaniu umowy (np. przydzielenie do pokoju o niższym standardzie,) powinniśmy niezwłocznie zawiadomić organizatora o zaistniałej sytuacji.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień