Tunele w Nowej Soli. Czy to inwestycja na lata? Czy niepotrzebna? Po naszej publikacji pytania w tej sprawie rozgorzała dyskusja

Czytaj dalej
Fot. Eliza Gniewek-Juszczak
Eliza Gniewek-Juszczak

Tunele w Nowej Soli. Czy to inwestycja na lata? Czy niepotrzebna? Po naszej publikacji pytania w tej sprawie rozgorzała dyskusja

Eliza Gniewek-Juszczak

W sobotę, w południe 70 procent osób, które wzięło udział w naszej internetowej sondzie, opowiedziało się za budową w Nowej Soli tuneli.

W piątkowym wydaniu Gazety Lubuskiej opublikowaliśmy pytanie prezydenta Wadima Tyszkiewicza o to, czy kopać, czy nie kopać. Chodzi o budowę dwóch tuneli pod torami w Nowej Soli. Jeden byłby głównie dla samochodów, drugi tylko dla pieszych i rowerów. To inwestycja wyczekiwana i omawiana od lat.

Na naszym profilu rozgorzała dyskusja. Przeczytaj, co pisali internauci?

Pozostało jeszcze 86% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Eliza Gniewek-Juszczak

Opisuję to, co dzieje się w powiecie nowosolskim, ale także to, co dotyczy mieszkańców całego województwa lubuskiego. Ciekawią mnie przepychanki polityczne, przemiany gospodarcze w regionie i emocjonują ludzkie sprawy. Piszę o religii, ale też tym, co się buduje. Lubię odkrywać ciekawostki Nowej Soli, Kożuchowa, Otynia, Bytomia Odrzańskiego i Nowego Miasteczka oraz wielu innych miejscowości. Publikuję artykuły w Gazecie Lubuskiej oraz na portalach www.gazetalubuska.pl i www.nowasol.naszemiasto.pl.
Chętnie napiszę o Twojej sprawie, wydarzeniu, które organizujesz lub sukcesie, którym chcesz się pochwalić.
Skończyłam filologię polską w Zielonej Górze i dziennikarstwo w Poznaniu. W Gazecie Lubuskiej pracuję od 2016 r.

Komentarze

1
Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

zielonogórzanka

To że kolej jest najbardziej zacofaną firmą w tym chorym kraju to wszyscy wiedzą. Mimo wpompowania i dalej pompują grube miliardy złotówek, nie dopracowali się nowoczesnych metod sterowania ruchem i współpracy z innymi użytkownikami infrastruktury kolejowej. Takie San Escobar w Polsce.
Przecież pociąg przejeżdża przez przejazd w kilkadziesiąt sekund, to tyle co zmiana świateł na sygnalizacji na skrzyżowaniu. To ja się pytam po kiego im zamykanie przejazdu na kilka, kilkanaście minut.
Oni by ogrodzili tory drutem kolczastym.
Jak budować przeprawę przez tory to wiadukt.

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2025 Polska Press Sp. z o.o.

Dokonywanie zwielokrotnień w celu eksploracji tekstu i danych, w tym systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z niniejszej strony internetowej, w tym ze znajdujących się na niej publikacji, przy użyciu oprogramowania lub innego zautomatyzowanego systemu („screen scraping”/„web scraping”) lub w inny sposób, w szczególności do szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez wyraźnej zgody Polska Press Sp. z o.o. w Warszawie jest niedozwolone. Zastrzeżenie to nie ma zastosowania do sytuacji, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Szczegółowe informacje na temat zastrzeżenia dostępne są tutaj.