Jak rzucałem siekierą zanim stało się to modne

Czytaj dalej
Fot. Andrzej Banaś
Tadeusz Płatek

Jak rzucałem siekierą zanim stało się to modne

Tadeusz Płatek

Przy Grodzkiej otwarto piwnicę, w której rzuca się siekierami za pieniądze. Ktoś wpadł na pomysł, by pokazać, jaka to rozkosz, tym, którzy nigdy nie byli w harcerstwie. Mało jest bowiem, od rzucania siekierą, rzeczy bardziej rozkosznych.

W logo Axe Nation - bo tak się klub nazywa - jest facet z brodą. Na filmie reklamowym - również z brodą hipsterzy, w lesie, przy ognisku. Moda już nie tylko na serialowych wikingów nastała, na Trevora Morrisa z warkoczykami, ale również na naszych, swojskich, polskich drwali we flanelowych koszulach.

Pozostało jeszcze 78% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 18,45 zł co 5 dni.

    już od
    18,45
    /5 dni
Tadeusz Płatek

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2022 Polska Press Sp. z o.o.